Wandeling in Eeneind

8 juni 2022

Wie wandelt vrijdag 3 juni met GroenLinks-PvdA mee in Eeneind?

Aanstaande vrijdag is het de eerste vrijdag van de maand, tijd voor onze maandelijkse wandeling door een deel van Nuenen, Gerwen, Nederwetten en Eeneind. Deze keer nodigen we u van harte uit om met GroenLinks-PvdA mee te wandelen door Het Eeneind. De afgelopen periode was het buurtschap verschillende keren in de publiciteit. Met name de bouwplannen voor een grootschalig logistiek centrum op bedrijventerrein Eeneind-West, dat niemand wil behalve de ontwikkelaars, houdt de gemoederen bezig. Maar er zijn nog meer kwesties, zoals een speelveldje, een internettuinier en woningbouwplannen. Wij gaan ter plekke eens kijken wat er speelt en waar het speelt.

Wij nodigen u van harte uit met ons mee te wandelen. Uw plannen, ideeën, opmerkingen of vragen, we horen ze graag. We starten om 19.30 uur bij het gemeenschapshuis Enode, aan de Eeuw Driessestraat in het centrum van Eeneind. Graag tot vrijdag 3 juni.