Wandeling GroenLinks-PvdA door De Luistruik

3 februari 2023

Wandeling GroenLinks-PvdA op 3 februari door De Luistruik

Onze maandelijkse wandeling gaat deze keer naar de rand van het centrum. Nu ook de laatste woningen in De Luistruik zijn opgeleverd, lijkt het ons een leuk idee om eens nader te bekijken hoe er nu gewoond wordt op deze prachtige locatie aan de rand van het Nuenense centrum. Het was destijds het terrein van RKSV, de voetbalclub waar heel Nuenen heeft leren voetballen en die in 2008 plaats moest maken voor ‘Wonen in weelde in Park Luistruik’ en daarom verhuisde naar Oude Landen. Ook een mooie plek trouwens.

Nu de plannen voor woningbouw in de ‘Kloostertuin’ actueel zijn, kunnen we van een wandeling door De Luistruik ongetwijfeld veel leren. Net als De Luistruik is de ‘Kloostertuin’ een bijzonder aantrekkelijke locatie om te wonen. Ook daar is de ambitie dat er een divers en ruim aanbod aan woningen komt en tegelijkertijd de parkachtige omgeving wordt gerespecteerd. Wie wil daar nou niet wonen?

U bent van harte uitgenodigd met ons mee te wandelen en uw ervaringen te delen of uw ideeën naar voren te brengen. Wij starten onze wandeling op vrijdag 3 februari om 19.30 uur bij het parkeerterrein aan de Sportlaan (bij Laco/sportschool).