PvdA-wandeling op 4 december

29 november 2020

We wandelen naar Nuenen-West

Nu de richtlijnen van het RIVM het weer toelaten, maken wij op 4 december, 1e vrijdag van de maand, de al eerder aangekondigde wandeling – de 1,5 m afstand uiteraard respecterend – door Nuenen-West. Niet alleen is de ontsluiting van Nuenen-West op dit moment heel actueel en urgent, maar wij willen ook zien hoe de wijk groeit en wat er mogelijk nog ontbreekt om er een levendige en leefbare woonwijk van te maken. Wij hopen dat u met ons meewandelt. Onderweg kunnen we het dan ook nog hebben over al die andere onderwerpen die deze maand (zie de raadsagenda van 10 december) de aandacht vragen zoals de renovatie en verduurzaming van Het Klooster, de renovatie van de Hongerman, hoe hoog we mogen bouwen in Nuenen en wanneer het gezondheidscentrum en de seniorenwoongroep op locatie De Mijlpaal nu eindelijk eens concreet aan de slag kunnen. Kortom: weer gespreksstof te over. We starten de wandeling om 16.00 uur bij Het Goed. Wij hopen, dat u er bij bent. Voor info www.nuenen.pvda.nl.