Meefietsen met de PvdA op zaterdag 3 juli?

26 juni 2021

In de Nuenense Krant en Rond de Linde staat  deze week het volgende bericht:

Meefietsen met de PvdA op zaterdag 3 juli?

We hadden het er vorige maand in deze krant al over: de raadsverkiezingen komen er weer aan. In aanloop daar naartoe organiseert de PvdA op zaterdagochtend 3 juli een fietstocht door Nuenen om te laten zien hoe mooi ons dorp is, maar ook hoe interessant en geweldig het is om zo’n prachtige gemeente als Nuenen, Gerwen en Nederwetten mee te mogen besturen. Over alles wat u tegenkomt, zijn beslissingen genomen en de meeste op gemeentelijk niveau. Of het nu de prachtige fietspaden zijn die ons dorp rijk is, de wegen die we oversteken (en waar we met de auto soms in de file staan(!), de wijken waar we wonen, de scholen waar onze kinderen leren, de velden waar wordt gesport, het landschap dat we koesteren, de terrassen die het leven leuk maken, ze komen er allemaal niet vanzelf, daarover zijn  – ooit – besluiten genomen. In de gemeenteraad. Zin om mee te sturen? Als u overweegt om politiek actief te worden en de PvdA een partij vindt waar u wel eens wat meer van zou willen weten, dan bent u van harte uitgenodigd om met ons mee te fietsen. De fractie praat u graag bij. Voor algemene informatie: zie onze website nuenen.pvda.nl.

We verzamelen tussen 9.30-10.00 uur bij Het Klooster. Na koffie met koek stappen we om 10.00 uur op de fiets. Na afloop is er een lunch. Aanmelden kan (hoeft niet) bij [email protected] of [email protected]. Graag tot zaterdag.