Geen PvdA-wandeling in januari

6 januari 2021

Geen PvdA-wandeling in januari

Op de eerste plaats willen wij u een goed 2021 wensen. Sterker nog, een beter 2021!

Wat de PvdA betreft, wij gaan er met enthousiasme weer een jaartje tegenaan. In maart zijn er Tweede Kamerverkiezingen. Het is nu tijd om weer eens stil te staan bij de staat van ons land en de kans om het sterker  en socialer te maken.

Wat onze PvdA-activiteiten betreft is de start van 2021 echter niet om over naar huis te schrijven: nu ook het wandelen in kleine groepjes niet is toegestaan, moeten wij de PvdA-wandeling in januari wederom schrappen van de agenda. De deelname aan de wandeling op 4 december door Nuenen-West was boven verwachting en wij hopen, dat wij die traditie binnenkort weer kunnen voortzetten.

Intussen zijn er belangrijke besluiten genomen. De Opwettenseweg wordt eindelijk autoluw; de plannen van het gezondheidscentrum en de woongroep op locatie De Mijlpaal kunnen worden uitgewerkt en de renovatie van Het Klooster is een stap verder gebracht.

Voor vragen en informatie zijn fractie en bestuur altijd beschikbaar en bereikbaar. U vindt de e-mailadressen en telefoonnummers op onze website www.nuenen.pvda.nl.