Ga op 1 december in gesprek met GroenLinks-PvdA

23 november 2021

Nuenen, 22 november 2021

Ga op 1 december in gesprek met GroenLinks-PvdA

GroenLinks-PvdA Nuenen heeft haar verkiezingsprogramma (op hoofdlijnen) en haar kandidatenlijst voor de komende raadsverkiezingen vastgesteld.

Wij zijn er trots op met een prachtige lijst te kunnen komen. Op de plaatsen 1 tot en met 5 staan 1. Jan Wesenbeek, lijsttrekker; 2. Maurits Spijkerman; 3. Ronald Thomassen; 4. Hein Kranen en 5. Aaltje Schouten-Saarloos. Ook de andere plaatsen worden bezet door zowel nieuwe als meer politiek ervaren Nuenenaren die staan voor een sociaal, groen en duurzaam Nuenen.

Over de concrete Nuenense invulling van onze 10 speerpunten in het verkiezingsprogramma ontvangen wij heel graag je inbreng. Daarom

GA OP WOENSDAG 1 DECEMBER MET GROENLINKS-PVDA IN GESPREK OVER WAT JIJ BELANGRIJK VINDT IN HET GROEN & SOCIAAL VERKIEZINGSPROGRAMMA VOOR 2022-2026.

Hiervoor ben je op woensdag 1 december van harte welkom op onze digitale verkiezingsprogrammabijeenkomst. Samen met onze 5 kandidaten kun je kenbaar maken welke onderwerpen voor jou of je organisatie of bedrijf belangrijk zijn de komende 4 jaar. Op deze manier kun je nu al je stem laten gelden.

De avond start om 19.30 uur. We gaan digitaal aan de slag met Teams. Het belooft een interessante, interactieve avond te worden waarin jij met je bijdrage het verschil kunt maken.

Meld je aan via [email protected] en je ontvangt uiterlijk 30 november een e-mail met het conceptverkiezingsprogramma en de Teams-link naar de bijeenkomst van 1 december. Wij hechten veel waarde aan je (kritische) input, dus meld je aan.

Neem bij vragen of suggesties gerust contact op met GroenLinks-PvdA Nuenen via [email protected]. Wij horen graag van je!